luni, 2 iunie 2008

Happy feet


Detalii despre film
Distributia:
Brittany Murphy (Gloria)
Nicole Kidman (Norma Jean)
Elijah Wood (Mumble)
Robin Williams (Ramon/Lovelace)
Hugh Jackman (Memphis)
Regizor:
George Miller
Gen:
Animatie | Comedie |Aventura
Durata:
108 minute



Sincera sa fiu nu am mai vazut un film bun de ceva vreme. In general nu prea imi plac filmele de animatie, dar acesta este genial am si ras dar am si plans la trista poveste a lui Mumble, care pana la urma se dovedeste ca nu este asa de trista.


Povestea se desfasoara undeva in inima Anctarticii, unde in marea natie a pinguinilor imperiali esti un nimeni daca nu sti sa canti, aceasta fiind o adevarata nenorocire pentru Mumble si familia sa, el fiind cel mai talentat dansator vazut vreodata.
Desi mama sa Norma, considera dragut acest obicei, tatal lui Memphis spune ca“nu este pinguinesc” si amandoi sunt constienti de faptul ca fara un cantec al inimii, poate Mumble nu iti va gasi niciodata dragostea.


Intamplarea face ca singura lui prietena, Gloria, sa fie cea mai buna cantareata din acel loc. Mumble si Gloria au o relaţie incepand cu clipa in care ies din oua, insa ea se opune felului lui ciudat de a topai. Mumble este mult prea diferit, mai ales pentru Noah cel Batran, severul conducător al Tinutului Pinguinilor Imperiali, care in cele din urmă il exclude din comunitate.

De aici nu va mai povestesc.Va las sa descoperiti singuri prin cate aventuri va mai trece Mumble pentru a ajunge la inima Gloriei.

Din punctul meu de vedere este un film bine realizat, cu actori destul de buni, muzica este geniala, eu personal din cate filme de aninmatie am vazut(putine) nu mi-a placut altul mai mult decat acesta, asa ca vi-l recomand cu caldura!Enjoy!

Niciun comentariu: